piątek, 30 grudnia 2011

11. DOWNLOADY: fryzury

(c) Luflee

Witajcie, już jutro Sylwester! Z tej okazji życzę Wam wszystkiego najlepszego; Wybuchowego, wystrzałowego, zabawnego i wesołego Sylwestra oraz szczęśliwego i wspaniałego Nowego Roku!

Dzisiaj szperałem trochę w GoS'ie i znalazłem parę zarąbistych fryzur, m. in. od PeggyZone :D
Więc w dzisiejszej notce fryzury do pobrania :)
Zdjęcia nie mojego autorstwa! Zdjęcia i fryzury są pobrane z GoS'u:
Pobierasz - credituj ;)

Do pobrania jest więcej kolorów niż na zdjęciu!

Prawdopodobnie więcej kolorów niż na zdjęciach!

Prawdopodobnie więcej kolorów niż na zdjęciu!

Do pobrania jest więcej kolorów niż na zdjęciu!

Do pobrania jest więcej kolorów niż na zdjęciu!

Do pobrania jest więcej kolorów niż na zdjęciu!

Do pobrania jest więcej kolorów niż na zdjęciu!

Mam nadzieję, że wszystkie będą działać.
 Na dzisiaj koniec, a w następnej notce na pewno dalsze losy Hopkins'ów ;) Mam nadzieję, że fryzurki się podobają. Zapraszam do komentowania :>
Sul, sul!

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne fryzurki, pobieram, chociaz mam juz większośc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram kilka ;D I czekam na Hopkinsów ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzurki są świetne , na pewno którąś pobiore bo bardzo mi się podobają : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fryzurki ale większość mam, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fryzurki, niektóre mam, ale niektóre ściągnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fryzury ! :) oczywiście niektóre pobieram bo nie mam czasu tam szperać za bardzo ;) dzięki za nie ;) czekam na hopkinsów :D desimetto

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa notka na ineedsims : ) Zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, co mogę powiedzieć... Super fryzury, super blog. Pobieram i chcę być informowana o nn :) Dodaję do elity xD {simgarden (blog onet)}

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się pobiera te fryzury?
    (gdzie zapisać)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pobraniu wypakuj je (musisz mieć WinRAR'a albo coś w tym stylu) i wklej do Moje Dokumenty \ EA Games \ The Sims 2 \ Downloads (jeśli go nie masz to musisz go stworzyć) jeśli już masz wypakowane pliki w Downloads, to po włączeniu gry wszystkie fryzury powinny w niej być :D Mam nadzieję, że wszystko będzie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomocy odpiszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma sprawy, cieszę się, że pomogłem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. działa :D dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. TE FRYZURY SĄ NIESAMOWITE BŁAGAM O WIĘCEJ :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Jakiś czas temu przeniosłem się tutaj: http://simservice.blog.onet.pl/ i teraz tam ukazują się nowe posty :D Zapraszam serdecznie!

      Usuń
  15. Kocham twojego bloga mimo to że The sims 3 jest w sklepach ty robisz bloga o the sims 2 . I powiem ci że jesteś utalętowana do robienia bloga Le Gusta ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tak że ona robi 2 chociasz jest 3 , blog powstał już wcześniej i autorka go chyba pożuciła

      Usuń
  16. hej ja nie mogę pobrać w sensie pobrałam ale nie moge tej fryzury otworzyć .. co mam zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć WinRar'a, kliknąć prawym przyciskiem myszy "Wypakuj tutaj" i już ;)

      Usuń
    2. ale gdzie i jak to zrobic ?

      Usuń
    3. ale gdzie i jak to zrobic ?

      Usuń
  17. odpiszcie plissssssss

    OdpowiedzUsuń