poniedziałek, 2 stycznia 2012

12. Rodzina Hopkins cz. 2

(c) Klaudia

Hej! Cieszę się, że fryzury się podobały i bardzo dziękuję za komentarze :D
Dzisiaj tak jak obiecałem cz. 2 Hopkins'ów :) I jak na razie ostatnia, bo aktualnie gram inną rodzinką :c Ale najprawdopodobniej w najbliższym czasie pogram nimi :)
Kiedyś przedstawię Wam jeszcze moje inne rodziny z Miłowa ;P A dzisiaj:

Rodzina HOPKINS
cz. 2

Będzie dzidzia! ;)

Oliver postanowił zrobić sobie zdjęcie ;p

Nowy look Maddie :>

Odwiedzinki p. Humble ^^

Coraz zimniej, więc trzeba się ciepło ubrać :)

Cześć, widzę Cię! A Ty mnie widzisz?! - czyli Darren ćwiczy ;]

Dziewczynkom się przytyło ;D

W wolnym czasie Maddie poświęca się gotowaniu.

Townie i Maddie uwielbiają spędzać razem czas!


Porody coraz bliżej...

... ale na razie czas na jedzonko!

Ahh, jaka ja jestem cudowna! ;)

Oj Townie, nie ładnie jest być zazdrosną o danie przyrządzone przez przyjaciółkę ;>

Rozpoczyna się poród Townie!

Pierwsza córka Olivera i Townie :D

Okazało się, że Townie nosiła bliźniaczki (bez kodów, sernika itd.)! To ich druga córeczka :) Jedna nazywa się Katy, a druga Emma :]

Zaraz po Townie zaczęła Maddie...

Mistrz drugiego planu - Alf ;P

Ona także urodziła dziewczynkę - Florę :> A Darren potrzebuje Terapeuty.

Dziewczyny rosną i zaprzyjaźniają się ze sobą :D

Mała postanowił umilić sobie czas zabawą w kibelku!

Maddie w ciąży po raz drugi! A Darren kontaktuje się ze swoim przyszłym maluchem :D

Ale się zdziwiła ;)

Jeszcze dwa prezenty, które dostałem :



Bardzo dziękuję :D

W następnej notce może jakieś obrazki, ale jeszcze nie wiem.
Do napisania!

EDIT 02.01.12r. godz. 20.42
Zmiana wyglądu bloga! Liczę na szczere opinie ;)
Na nagłówku jest moja nowa simka Amy Imbir wraz z kotem Buster'em ;D
A w razie jakichkolwiek pytań piszcie TU lub w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Łał, dużo dzieci mają. I kolejne jeszcze nadchodzą ;) fajni są. pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja, ale ta Townie jest śliczna : D A dzieci kochaaane bardzo : * czekam na ich kolejną część : ) [ ineedsims ]

    OdpowiedzUsuń
  3. acha, niezapomnij że o nn informujesz mnie tutaj -> menu/poinformuj o nn, ok?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa notka na ineedsims : * Zapraszam : ) A poza tym nagłówek cudny, bardzo mi się podoba : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę rodzinkę! więcej! albo tą nową! :) nie zastanawiasz sie na przejściem na onet?

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa big rodzinka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. NN za simcenter, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń