środa, 14 grudnia 2011

7. Rodzina Kaliente (x2)

(c) Klaudia

Hej.
W dzisiejszej notce przedstawię Wam losy rodziny Kaliente :D
Prawdopodobnie nie będę już dawał notek o dodatkach do TS2, bo te notki są one trochę nudne, ale jak czasem nie będę miał pomysłu na notki, czy coś, to może wtedy opiszę jeszcze inne dodatki ;)
W komentarzach możecie także pytać mnie o byle co z Dwójki ;]

***

Rodzina KALIENTE
(teraz już Kawaler i Ćwir)

Odmieniona Dina Ćwir (Kaliente) i jej były mąż Bartek Ćwir ;)

Ich córeczka - słodka Julia, bawi się :] A koło niej zaczęty portret Diny (jeszcze w starym wyglądzie), autorstwa Bartka ;p

Dina oraz jej wskrzeszony i odmłodzony teraźniejszy mąż Michał Kawaler, po powrocie Michała stworzyli wspaniałą rodzinę!

Pierwsze dziecko Diny i Michała - syn, teraz już jest małym dzieckiem, ale nie mam jego zdjęcia...

... a Dina jest w ciąży z Michałem po raz drugi :D

Osamotniony Bartek zaczął szukać romansów i przyjemności z jedną przechodnią - Amandą (?)...

Lecz uznał, że nie jest w jego typie, więc skorzystał z pomocy Cygańskiej Swatki, która jak widać dobrze mu pomogła ;) W tle, w jacuzzi wypoczywa Joe Samochodzik ;P

A oto odmieniona wybranka Bartka - Gertruda Ćwir!

Rodzina KALIENTE

A oto kochana siostra Diny - Nina Kaliente wraz ze swoim mężem Kevinem (wskrzesiłem go, jego poprzednie nazwisko to Lewus), którzy przeszli odmianę zewnętrzną, a teraz bardzo się kochają i mają cudownych bliźniaków - Jareda i Simona ;D

Jeden z bliźniaków.

Nina nawet przy czytaniu myśli o Kevinie...

... jednak i tak jest bardzo zdziwiona treścią książki <lol>

- Chwila, chwila ja chyba też mogę mieć trochę prywatności :)

Okazało się, że Nina jest w drugiej ciąży z Michałem!

Michał bardzo ucieszył się z tych wieści :]

Nina poczuła ulgę, że Michał tak dobrze to przyjął.

Brzusio ;p

Kevin zajada spaghetti...

... i narobił Ninie smaka ;)

Aby dobrze zagospodarować czas Nina skupiła się na pisaniu książki!

Postanowiła także zająć się nauczaniem swoich dzieci umiejętności ;)

A Kevin poza pracą uczy się też malować!

Dni robią się coraz chłodniejsze... domownicy już coraz częściej na podwórko wychodzą w kurtkach itd.
Kevin wybiera się na dwór, Nina gotuje, a z boku NPC.

***

I jeszcze raz zaproszenia na imprezy :
-> Bożonarodzeniową na sim-studio
-> II urodziny simcentera
Zapraszam serdecznie na te 2 imprezy :D

***

Następna notka najprawdopodobniej w piątek lub sobotę, a w niej albo jakaś instrukcja albo foty jakiejś rodziny lub jakieś obrazki, czy ew. jakieś downloady :>

6 komentarzy:

  1. Świetnie, uwielbiam oglądać maxisowskie rodzinki. U mnie zawsze Nina z Donem, odkąd gram w simsy nie umiem przestać. A Dina raz z Michałem, Mortim lub moim simem ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. a moi już dawno nie żyją :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na urodzinową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, super notka, przepraszam, że dopiero teraz komentuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna rodzinka :D mogłabyś mnie koemntować o nn? simgimmick.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. jaajć przepraszam :D! po proostu jak czytałam wstęp to nie zauważyłam ;)xd jeszcze raz sorkaa :)

    OdpowiedzUsuń