wtorek, 27 grudnia 2011

10. Rodzina Hopkins

(c) Luflee

Cześć! Już po Świętach, ale przynajmniej jeszcze jest trochę wolnego i niedługo Sylwester! Jak go spędzacie? Ja jadę do kuzynów, będzie super ;D
Wigilię spędziłem w licznym gronie rodzinnym.
A co dostaliście pod choinkę? Ja m. in. TS2 Na studiach, Podróże i Czas wolny!
Bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym, komentującym i chwalącym mojego bloga! ^^ Jest mi ogromnie miło :)
W dzisiejszej notce rodzina Hopkins, czyli rodzinka z mojego nagłówka. Wiem, że Luflee też ma rodzinę o takim nazwisku, ale ja nazwałem tak moją rodzinę nie wiedząc o tym, więc przepraszam Cię Luflee za zgapę nazwiska :c

***

Rodzina HOPKINS

Nowe mieszkanki Miłowa - koleżanki Maddie Cuteface (blondynka) i Townie Strawberry (brunetka) ;>
(Nazwiska byle jakie, ale tylko chwilowe)

Genialna mina Maddie - "Jak on przynudza!"

Dziewczyny postanowiły naradzić się z sąsiadami w jacuzzi, a ten psiak to ich owczarek niemiecki Alf ;P

Koleżanki postanowiły udać się na imprezę do "Mrocznej krypty"...

... kiedy Townie się zabawiała, Maddie poznała Świętosława (nie ja go stworzyłem) ;)

Bardzo się polubili ;] Jednak uznała, że nie pasują do siebie i...

... zaczęła kolegować się z Darrenem Hopkinsem :>

A Townie zaprzyjaźniła się z jego kolegą o takim samym nazwisku - Oliverem.

Przy bitwie na balony. Kto zejdzie niżej? ;p

Darren i Maddie zakochali się w sobie, wkrótce także zaręczyli się i pobrali...

Identyczny los spotkał Olivera i Townie :D

Darren postanowił zrobić kawał i nasypał mydła do fontanny.

Maddie i Townie się dokształcają (chyba w opiece nad dziećmi) :]

Kolejna genialna minka - tym razem Darrena, bardzo się zmęczył ćwiczeniami ;D

Już jesień, więc trzeba porobić porządki...

... albo wziąć przykład z Maddie, czyli zabawić się i robić głupie miny <3

CDN.

***

Na dzisiaj koniec, zapraszam do komentowania :) W następnej notce ciąg dalszy losów Hopkinsów lub obrazki albo simki/simowie do pobrania :D

Sul, sul!


EDIT 28.12.11r. godz. 00.10
Zapomniałem wkleić jeszcze 2 prezenty od Porozrzucanej i AgnEs, bardzo Wam dziękuję! :)
Niestety prezentu od AgnEs nie widać na białym tle, ale nieszkodzi :]

13 komentarzy:

  1. Townie jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hah też dostałam Podróże :D ! muszę je wypróbować bo na razie nie mam czasu :< przygotowuję już od kilku dni notkę sylwestrową, uff ile to pracy a dopiero zaczynam :< świetna rodzinka :D haha Maddie jest genialna XD i te jej hop siup do kupy liści :D czekam na następną notkę :D daj następną częęść :d proooszę :3 pozdrawiam / desimetto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Townie jest genialna ! I ma boskiego chłopaka ;D Alf też jest całkiem spoczko ^^ Super blog ! Może dodamy się do elit i będziemy informować o NN ? Odpisz ! pzdr :*** [sim-phics]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i minki :D
    Bardzo fajne robisz simki bardzo lubię twoje notki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dodam Cię do elity :) możemy się informować o nn?
    pozdr ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo się cieszę :D Równiez niedługo cb dodam i będę informować o NN :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog , boska rodzina : D A tak przy okazji zapraszam Cie na mój blog ineedsims.blog.onet.pl Dopiero zaczynam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna rodzina ; >
    U mnie nn [heart-sims]

    Coloured

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje , za dodanie do elity : **

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa notka na blogu ineedsims.blog.onet.pl . Serdecznie Zapraszam : * + również informuj mnie o nn : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku , dziękuje Ci bardzo za nagłówek. Bardzo mi się podoba. Oczywiście , że z niego skorzystam. Naprawdę jestem Ci bardzo wdzięczna : *

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie notka - taka trochę inna ;D

    OdpowiedzUsuń