piątek, 9 grudnia 2011

5. Rodzina Ćwir :)

Hej!
W dzisiejszej notce przedstawię Wam jak potoczyły się u mnie losy rodziny Ćwir ;D

Mortimer Ćwir ożenił się u mnie z Diną Kaliente, doczekali się 4 dzieciaków (2 chłopcy, 2 dziewczynki) ;P
Po śmierci Mortimera, Dina związała się z jakimś tam Bartkiem, z którym ma jedną córeczkę - Julię. Jednak porzuciła go dla wskrzeszonego i odmłodzonego przeze mnie Michała Kawalera i została Panią Kawaler, a jak na razie mają jednego syna.

Wskrzesiłem także Bellę Ćwir (najpierw kodem boolProp testingCheatsEnabled true przywołałem ją, a ona jako duch powróciła na miejsce swojej śmierci), która wyszła za Dona Lotario, lecz on najpierw rozstał się z Kasią Langerak, z którą ma dwójkę dzieci - syna i córkę :] A Kasia jest teraz z Danielem Przyjemniaczkiem, który dla niej rozstał się z Marysią, a ona wcześniej zaszła z nim w kolejną ciążę (wiem, że to wszystko trochę zawiłe ;>)

***

A teraz losy pozostałych członków rodziny Ćwir:

Rodzina ĆWIR

Rozpoczyna się poród Kasandry Ćwir, w tle skacze zdziwiony Aleksander Ćwir, później będzie zdjęcie jak wygląda teraz ;P

Są bliźniaki! Chłopiec i dziewczynka, a na zdjęciu pierwsza córeczka Kasandry i jej męża Juana Ćwira!

Ich synek Max wyrasta na małe dziecko...

Tata Juan uczy Maxa mówić, a Kasandra opiekuje się Seleną i pomaga jej w przygotowaniach do dorośnięcia :)

Małej Selenie w tej ważnej chwili jednak towarzyszył lokaj Ćwirów.

Nowe pokolenie Ćwirów uczy się poprzez zabawę ;>

Selena i Max wyrastają na fajne dzieci... koło nich lokaj, a z tyłu czai się Aleksander po metamorfozie :D

Juan po małych zmianach zaskakuje nowym obliczem i...

... jeszcze bardziej kręci Kasandrę :-) A dzieci tylko bardziej rozgrzały ich uczucia...

... jednak na samych całusach się nie skończyło - w ramach relaksu trochę przyjemności ;)

Kasandra i Juan to bardzo udane małżeństwo, kochają się bez granic!

Aleksander dorósł, wyprzystojniał i poznał kobietę swoich marzeń - Michalinę Muszkę :P
W tle słodka Selena oraz wskrzeszona i lekko odmieniona matka Kasandry i Aleksandra - Bella Ćwir (u mnie Lotario).

Aleks i Miśka się pokochali i postanowili spędzić ze sobą całe życie...

... kolejnym krokiem były oświadczyny Aleksandra...

... zaraz potem cichy Ślub!

I nareszcie państwo Ćwir, po ślubie oraz metamorfozach w wyglądzie mieli trochę czasu dla siebie ;D

Mam wielką nadzieję, że notka Wam się podobała, bo zajęła mi sporo czasu ;)
Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do komentowania!

4 komentarze:

  1. Podoba się i to bardzo ;)
    zawiłe troszkę, ale nadążyłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna notka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaję Cię do ulubionych [thesims2-beztajemnic.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń