środa, 7 grudnia 2011

4. Mikołajki + info ;)

Witajcie ;)
Co dostaliście na Mikołaja? Ja dostałem między innymi TS2 Zwierzaki i TS2 Cztery Pory Roku <happy>
Moja klasa obchodziła też Mikołajki w szkole - było "tajne ;]" losowanie i każdy miał kupić jakiś prezent wylosowanej osobie... było super, kolega, który mnie miał sam zapytał co chciałbym dostać :D
Dostałem od niego TS2 IKEA Urządza Dom ;P
Wszystkie te dodatki są super.

***

Wkrótce dodam nareszcie foty moich rodzinek, na razie głównie Maxis'owych, które rozbudowuję, ale będą też może jakieś zdjęcia rodzin stworzonych przeze mnie :>

Dzisiaj dosyć krótko... następna notka może pojutrze :)

***


Zapraszam na te dwie imprezy!

3 komentarze:

  1. Super, gratuluję ci! Zwierzaki i Cztery Pory Roku to jedne z tych najlepszych dodatków, a Ikea, też super ;D
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, też tak uważam :)
    Bardzo dziękuję Ci za komentowanie moich notek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co ;)
    Ja zawsze staram się komentować blogi, które bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń