środa, 21 grudnia 2011

9. DOWNLOADY: 3 Simki + Życzenia Świąteczne + Zaproszenie

(c) Luflee

Witajcie! Ale się cieszę, jutro mam Wigilię klasową :) Tylko szkoda, że przed nią mamy jeszcze 3 lekcje :C
Pewnie mało co będziemy robić i na szczęście nie mam żadnych zadań na jutro ;D
Bardzo się cieszę, bo u mnie dzisiaj zaczął padać śnieg, więc jest szansa na białe Święta!

***

W dzisiejszej notce:
1. Downloady: 3 simki mojego autorstwa do pobrania.
2. Życzenia Świąteczne.
3. Zaproszenie na Imprezę Sylwestrową u Porozrzucanej :)

***

Downloady: 3 simki mojego autorstwa do pobrania.




Niektóre ubrania, fryzury itd. znalazłem na różnych blogach.
Jestem pewien, że część dodatków do tych Simek mam od Luflee :)

***

Życzenia Świąteczne.

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałbym Wam życzyć jak najserdeczniejsze i jak najcieplejsze życzenia... by dopisało Wam zdrowie, szczęście oraz cudownej atmosfery rodzinnej, białych Świąt i góry prezentów! ^^

Zrobiłem dla Was (wszystkich czytelników mojego bloga) obrazek z życzeniami, ale tylko jeden ogólny, gdyż nie zdążyłem poszczególnych. Mam nadzieję, że się doczytacie czcionki życzeń ;)

(niewidoczny na ciemnym tle)

***

A na koniec zaproszenie na Imprezę Sylwestrową u Porozrzucanej :)
Zapraszam serdecznie, warto! :]

Następna notka prawdopodobnie w Święta lub po ;>

13 komentarzy:

  1. ajć, pobieram ;D . Śliczne simki ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam 8 lekcji a potem wigilię, na której nudno było -,-' no i brzuch mnie po niej bolał. genialne simki *,* pobieram oczywiście :3 ooch jak się cieszę niesamowicie, że wkleiłeś mój baner ;) dziękuję :3 i jak było na Wiglii u Ciebie ? :) pozdrawiam / desimetto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam wolne! jejejeje ;3 super simki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że było miło :) lekcje ?! ja miałam wigilię o 17.30 do 19.30 :) także nie było nawet mowy o lekcjach, choć w ten dzień miałam normalnie lekcje ale na szczęście nie było kartkówek ani odpytek :D wesołych świąt ! :) desimetto

    OdpowiedzUsuń
  5. informuję o nowej notce.
    zapraszam serdecznie.
    http://desimetto.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Simki są cudne!
    Ja też miałam wigilię klasową, którą organizowałam z przyjaciółką, było bardzo ciekawie ;P
    I na koniec, troszkę późno, ale życzę Ci wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziękuję ;) jak mijają święta ? u mnie bez przerwy pada deszcz i jest strasznie ponuro, zero śniegu i atmosfery świąt :< a co dostałeś pod choinkę? :) desimetto

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się :3 czyli jakie macie dodatki ? :) desimetto

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z akcesoriów mam tylko impreza bo jest razem z double deluxe, a tak akceriów nie mam bo są mi niepotrzebne chociaż Na święta wypadałoby mieć XD ja z dodatków nie mam własny biznes i osiedlowe życie, ale nie chcę ich mieć, nie zachęcają mnie za bardzo. desimetto

    OdpowiedzUsuń
  10. A simki super, i wgl wszystko super ;) Wesołegooo :)

    OdpowiedzUsuń