poniedziałek, 9 stycznia 2012

14. DOWNLOADY: ubrania dla simek

(c) Luflee

Siema, siema! Na samym początku chciałbym bardzo, bardzo podziękować całej mojej elicie oraz wszystkim innym komentującym mojego bloga i doceniającym moją pracę! W weekend było u mnie nawet spoko, mimo dużej ilości zadań zdążyłem iść też do kina ;D W ogóle to miałem strasznie zawalony ten weekend, ale wszystko zdążyłem na szczęście zrobić. Poprawiałem dzisiaj kartkówkę z historii, żeby mieć lepszą ocenę na półrocze i takie tam, nic takiego ciekawego się u mnie nie działo w ciągu tych kilku dni ;P
Poza tym, to jak już poinformowałem pod starym adresem bloga oraz na blogach mojej elitki w komentach - blog zmienił adres, bo tamten średnio mi pasował ;> Tak więc witajcie na Sim Service!

Dzisiaj w notce trochę download'ów, dawno nie było :) Wszystkie ubrania są znalezione na Springs4Sims, zdjęcia także ze Springs4Sims, według mnie niektóre ciuchy świetne:


(w tym także okulary)


(w tym kolorowe szminki)




(w tym włosy)

(żeby pobrać trzeba być zalogowanym na MTS)

Jestem także jurorem w konkursie na SimCenter ^^

Zapraszam też na moje ODPOWIE ;]

Trochę tego jest do pobrania, bo ok. 30 samych ubrań, a jeszcze okulary, 2 fryzury i kilka szminek :D
Mam wielką nadzieję, że Wam się spodobają, bo trochę tego szukałem ;)
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!

14 komentarzy:

  1. Śliczne ciuszki : 3 Pobrałam większość ;D pzdr <33

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna nazwa bloga :d z wcześniejszą często się myliłam a teraz będzie lepiej :3 downloady mam, ale od niedawna ;) nie mogę doczekać się twojej rodzinki :D desimetto

    OdpowiedzUsuń
  3. linki u mnie już działają ;) desimetto

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za wklejenie baneru ;)
    Wysłałam Ci prace do oceny, ale możliwe, że doślę Ci jakieś w czwartek/piątek ;)

    A ubrania, cud, miód i malinka po prostu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super downloady, zassałam martensy :)
    Mój folder pęka w szwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie cudne ciuszki : ) Na pewno pobiorę, napracowałeś się bardzo z tą notką : ) [ ineedsims ]

    OdpowiedzUsuń
  7. pobieram downloady ,wszystkie super długo szukałam. zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście możemy się informować ,też dodam cię niedługo ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tu :) Dodaję do elity <3 Pozdrawiam. Rainbow-sims .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojć! Rzeczywiście, źłą simkę dałam. Dzięki za uwagę, już wszystko działa jak należy :) Pozdrawiam, Rainbow-sims <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiesz szczerze, że masz o wiele bardziej schludnie i ładnie ubrania, niż większość dziewczyn co robi.. Pobieram wszystko! Serdecznie pozdrawiam, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki, miło mi :) choć ja tych ubrań sam nie robiłem, znalazłem je na spring4sims ;>

    OdpowiedzUsuń