poniedziałek, 30 stycznia 2012

18. DOWNLOADS: 4 simki do pobrania + instrukcja

(c) Fallen

Hej! Już trochę nie było nowej notki - przepraszam, ale przynajmniej jak trochę czegoś nie ma, to bardziej się na to czeka, co nie? Dobra, nie ważne, nie jestem pewien, czy pierwsze zdanie było poprawnie po polsku, ale kij z tym ;)

Dziękuję Wam za liczne komentarze i za odwiedzanie mojego bloga, ogromnie mi miło, że ten blog ma czytelników, dziękuję też za propozycje na NN (postaram się je w przyszłości wykorzystać), ale ja postanowiłem dać dzisiaj kilka simek do pobrania (niektóre z nich pewnie są Wam znane) oraz instrukcję (niby to banalne, ale niektórzy nadal tego nie potrafią, więc może komuś pomogę) ;>


# Simki
(wszystkie mojego autorstwa!)






# Instrukcja: Jak instalować dodatki z internetu?
- Dodatki .PACKAGE (np. ubrania, fryzury, meble):
Wchodzimy w Moje dokumenty \ EA Games \ The Sims 2 i tam tworzymy folder Downloads. Wszystkie dodatki z końcówką .package najpierw wypakowujemy, a potem tam wklejamy. Wszystko powinno działać i być w grze, chyba, że nie ma Mesh'a (jest to konieczne do każdego dodatku z internetu), więc musimy przy pobieraniu patrzeć, czy Mesh jest w środku (included) lub pobrać go osobno.
- Dodatki .SIMS2PACK (np. simy, domy):
Są one z charakterystyczną ikonką. Klikamy na taki dodatek i instalujemy przez Warsztat lub jeśli mamy, to przez CleanInstaller'a  (można nim instalować nawet obiekty, do których potrzeba jakichś oficjalnych dodatków, których nie mamy). Po zainstalowaniu już powinno wszystko działać.

Zapraszam do komentowania :) Mam nadzieję, że simki będą dobrze działać i się podobać ;D 

Sul, sul!

23 komentarze:

  1. śliczne simki nie maa co ;D a instrukcja of corse znana od małego ;D pozdrawiam :) czekam na rodzinkę :D desimetto

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Simki, zassam sobie Amy, wydam ją za któregoś z moich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest świetny, więc pewnie z każdym dniem będzie zyskiwał jeszcze większą ilość czytelników. :) Simki są cudowne, niestety nie gram w TS 2, więc nie pobiorę. :c Instrukcja bardzo przydatna, bo niby wydaje się, że każdy to umie i jest to proste, a w rzeczywistości nie dla każdego, więc nie ma co się dziwić. Pozdrawiam. :)

    Domiiin,
    [Blog-Sims].

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Blog-Sims pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam.

    Domiiin.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne simki ;* Instrukcja bardzo przejrzysta i zrozumiała :) / pzdr < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne simki i super blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te simki, piękne są : )

    OdpowiedzUsuń
  8. instrukcja przydatna, simki śliczne!:3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nn <333 zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. http://desimetto.blog.onet.pl/ [nn]

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Blog-Sims pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo to dla mnie ogromna pochwała :) kiedy u ciebie nn ? :) desimetto

    OdpowiedzUsuń
  13. NN na sim--diary. Wpadnij ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne simki !! Oczywiście pobiorę ! Suuper blok...

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej . :) Jestem Kinia . :D Jak byś kiedyś chciała pomocy przy tworzeniu simek to pisz . :D Ja uwielbiam je robić. Mam dużo ciuchów i fryzur z dodatków . więc jak chcesz się przekonać to pisz na gg 32949768 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej a czy te simki są na the sims 2? bo jeżeli tak to od razu ściągam

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna ta 2 :) POBIERAM! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog jest mega. <3 z wcześniejszych notek pobrałam kilka fryzur i ubrań :) chciałam pobrac ale w grze pokazały się proste rude włosy :<

    OdpowiedzUsuń