piątek, 6 stycznia 2012

13. Obrazki. 7

(c) Fallen

Witajcie! Przepraszam, że tak dawno nie pisałem, ale jakoś nie miałem weny i chciałem znaleźć trochę czasu na zrobienie obrazków ;D
A jak tam u Was po pierwszym niecałym tygodniu szkoły, po przerwie świątecznej? U mnie nieźle poza tym, że na poniedziałek mam wypracowanie i wywiad z polskiego, uzupełnić chociaż trochę ćw. z fizyki itd. :P
Pewnie zauważyliście, że zrobiłem nowy nagłówek, już wspomniałem o tym w poprzedniej notce - jest na nim Amy Imbir ze swoim kotkiem Buster'em <3 Może w jednej z następnych notek dam rodzinę Imbir, bo nie tylko oni są jej członkami :p

W takim razie dzisiaj kilka obrazków, średnio wyszły, ale nawet w miarę spoko :)
Bierzesz - credituj :)

Mam nadzieję, że obrazki się spodobały ;> W następnym poście prawdopodobnie rodzinka simki z nagłówka, ale jeszcze zobaczę :]
Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do komentowania!

10 komentarzy:

  1. Fajne obrazki, ja nieskorzystam, bo ja nie wklejam obrazków do notki jak to robi większość. osobiście podobba mi się najbardziej ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No , no, obrazki bardzo fajne : ) [ ineedsims ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa notka na ineedsims : ) Zapraszam : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obrazki : D Dzięki za wsparcie ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. ważna NN na simcenter...
    bardzo proszę o kontakt w sprawie konkursu.
    mail podany w notce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku bardzo Ci dziękuje za ten ulepszony nagłówek, nawet nie wiem jak się odwdzięczyć. : ) Bardzo mi się podoba zaraz go zmienie i dziękuje : *

    OdpowiedzUsuń