czwartek, 19 stycznia 2012

16. DOWNLOADY: fryzury dla simów i simek

(c) Luflee

Witajcie! Przepraszam za taką przerwę w notkach, ale nie miałem weny, a z czasem też średnio ;) Jak pewnie zauważyliście znowu nowy wygląd bloga, mam nadzieję, że Wam się podoba, bo się starałem :>
Wielkie dzięki za liczne komentarze i za to, że mnie doceniacie :D
Kilka osób prosiło mnie o downloady, więc trochę poszukałem i mam dla Was trochę fajnych fryzur, tym razem dla simów i simek ^^ Wszystkie pochodzą z GoS'u (downloady i zdjęcia)!

# Fryzury męskie

(jest więcej kolorów niż na obrazku)

(jest więcej kolorów niż na obrazku)


(jest więcej kolorów niż na obrazku)

(jest więcej kolorów niż na obrazku)

(jest więcej kolorów niż na obrazku)


(jest więcej kolorów niż na obrazku)


# Fryzury damskie
(nie działa dla nastolatek) (jest więcej kolorów niż na obrazku)



(jest więcej kolorów niż na obrazku)

(jest więcej kolorów niż na obrazku)

O tej notce poinformuję Was jutro (tj. 20.01.12r.), bo dzisiaj już nie zdążę ;c
Myślę i mam nadzieję, że następna notka będzie za niedługo, a w niej może znowu jakieś downloady, ale jeszcze zobaczę.

Pozdrawiam ;*

15 komentarzy:

  1. No,no super fryzurki, na pewno skorzystam : ) [ ineedsims]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super fryzurki zassam dla moich chłopaków :)
    U mnie tez będą dziś downloady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Z przyjemnością będę Cię informować o nowych notkach, ale u mnie nn są codziennie o 14, czasem zostawię Ci kilka komentarzy, na pewno chcesz?
    Mam Twój blog w swojej linkowni, więc blogger sam mnie informuje o aktualizacjach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fryzurki : DD Pobrałam chyba wszystkie męskie,a damskie akurat wszystkie mam ;d Śliczne są < 33 W następnej mógłbyś dać Imbirów ? pzdr :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są. Ja nie jestem na moim kompie,bo neta nie mam, ale jak będę mieć to pobiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wygląd bloga ! :D strasznie mi się podoba :) genialne downloady pobieram niektóre. yay ale się napracowałeś :) ! czekam na następną notkę :) ! desimetto

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem,ale i tak dziękuję,że się starasz ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace do "Tworzenia tablicy" na blogu sim-phics wysyłamy na e-mail : orchidea7@onet.eu . Z góry dziękuję i przepraszam za spam ! :)

      Usuń
  8. Na blogu sim--diary pojawiła się nn, zapraszam <3 *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. noo, w końcu ktoś dodał fryzury dla SIMÓW <3 ślicznee, pobieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Informuję nowej notce
    http://desimetto.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. własnie rozpaczambo ponad już tydzień simowy ma tą spaleniznę i nie mam pojęcia jak ją usunąć ? :< desimetto

    OdpowiedzUsuń