piątek, 25 listopada 2011

1. Witajcie!

Cześć!
Nazywam się Tomek i będę prowadził tego bloga o grze stworzonej przez Maxis - The Sims 2 ;D
Gram już trochę... przez ten czas zdążyłem się dużo dowiedzieć o tej grze i bardzo chętnie będę się z Wami dzielił informacjami na jej temat.

Podstawę gry, wszystkie dodatki i akcesoria mam oryginalne:
- The Sims 2 Double Deluxe (The Sims 2, The Sims 2 Nocne Życie, The Sims 2 Impreza! Akcesoria).
- TS2 Osiedlowe Życie
- TS2 Własny Biznes

Planuję:
- TS2 Cztery Pory Roku
- TS2 Zwierzaki
- TS2 Na Studiach
- TS2 Podróże
- TS2 Czas Wolny
(Gdy będę musiał wiele razy powtarzać nazwę gry, to będę przeważnie używał skrótu TS2.)

Kończę tą notkę, w takim razie zapraszam do odwiedzania i komentowania mojego bloga :)
Następna notka najprawdopodobniej będzie w weekend, więc zapraszam ;>

2 komentarze:

  1. Fajnie!
    Ja chętnie będę czytał tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, miałam kolegę Tomka, który grał w simsy i w inne gry, ale on miał wszystkie dodatki :D Dziękuję za dodanie do linek :)) sim-studio

    OdpowiedzUsuń